CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 11, 2009

beday kek 11 mac???

haha sepatut 14 mac..
ni semua sbb camp eng ..
taun ni bukan kek je dpat awal wish pon dpat awal 4 mac lagi tu
ape la memba2 aku ni silap tanda x kat calender kot.

.well tgah exam lagi ni x tau leh skor x
sbb x leh skor
1st > x study
2st >otak jam sbb pening
3rd >study last minute
4th >asyik on9 hahhaha

banyak tol alasan hahahah

ari ni still can gi jj and shpg walau exam bio esok
and satu pon x bace
arghhhhh stress
gi jj beli baju and seluar
tah pape2 aku ni
tgah pening2 still gi shpg
sebaik la fulus mama kasi
sayang mama

memba akunya beday(bulan 3 same cume aku lagi tua) dah nak dkat
aku x tau nak beli ape
best dpat memba baik walau baru pindah
(baru la sngat ekh kira baru la x smpai setaun
is not easy to have best and loyal friends)
arap2 friendship aku ngan diorang berkekalan

0 ade aku kesah: